Deze benchmark tool is ontwikkeld door een onderzoeksgroep onderdeel van Breda University of Applied Sciences.
Voorafgaand van het ontwikkelen van deze tool is een screening gedaan over verschillende branches binnen de creatieve industrie.
Vanuit deze screening is een database ontwikkeld waar u zich mee kunt vergelijken.
De antwoorden die u verstrekt in deze screening zijn uitsluitend bedoeld voor onderzoeksdoeleinden en de ontwikkeling van nieuwe instrumenten.
Ze worden verzameld om inzichten te verkrijgen en trends te analyseren binnen de creatieve industrie. De verzamelde (persoons)gegevens zullen strikt vertrouwelijk worden behandeld en worden niet aan derden verstrekt.
Toegang tot de antwoorden en resultaten van deze screening is beperkt tot geautoriseerde personen die betrokken zijn bij het onderzoeks- en ontwikkelingsproces. Deze gegevens worden opgeslagen in een database.
Uw deelname aan deze screening is volledig vrijwillig. U kunt op elk gewenst moment stoppen met het invullen van de vragenlijst zonder enige verplichting of negatieve gevolgen.
Door de screening te starten, bevestigt u dat u op de hoogte bent gebracht van de bovengenoemde punten en geeft u toestemming voor het verwerken van uw persoonsgegevens voor onderzoeksdoeleinden.
Als u vragen of opmerkingen heeft over de verwerking van uw gegevens in het kader van dit onderzoek, kunt u contact met ons opnemen via de aangegeven contactgegevens.
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
00
De creatieve industrie is een belangrijke industrie waarvan verwacht wordt een antwoord te formuleren op belangrijke
maatschappelijke ontwikkelingen en betekenis te kunnen geven aan technologische ontwikkelingen.
Om aan de verwachtingen te voldoen is een veerkrachtige industrie nodig die in staat is om op veranderingen
in de omgeving en de eigen organisatie te kunnen reageren (Click.nl).
Veerkracht wordt bepaald door het vermogen:
Na een grootschalige onderzoek heeft BUas een model ontwikkeld dat veerkracht kan meten op 4 verschillende niveaus: individueel, team, organisatie, netwerk. Het model meet veerkracht op 6 factoren in totaal. Dit model is gevalideerd in een onderzoek bij ruim 200 bedrijven uit de creatieve industrie.
Op basis van uw behaalde resultaten, bieden wij de volgende tools aan om uw veerkracht binnen het bedrijf te versterken. Onze tools zijn zorgvuldig samengesteld op basis van de inzichten die we hebben verkregen uit een eerder onderzoek. Met deze tools kunt u proactief werken aan het versterken van de veerkracht binnen uw organisatie. We hopen dat deze tools u zullen helpen om uw organisatie naar nieuwe hoogten te brengen en een veerkrachtige en succesvolle bedrijfscultuur te bevorderen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque ornare felis porta nisi facilisis, placerat eleifend urna aliquet. Suspendisse potenti.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque ornare felis porta nisi facilisis, placerat eleifend urna aliquet. Suspendisse potenti.
Netwerkversterking: Intensieve cursussen in productiepijplijnbeheer, stakeholderanalyse, en sociale innovatie. Gericht op het bouwen van sterke, veerkrachtige netwerken binnen de creatieve industrie."